Suomen tehokkain aurinkopaneeli

Aurinkopaneelien tehot ovat kasvaneet valtavasti viime vuosina ja nyt paneelit tuottavat sähköä jopa molemmilta puolilta. Tällä hetkellä Suomen tehokkain tukkuliikkeestä heti saatava aurinkopaneeli on 500 Wp tehoinen jättiläinen.

Suomen tehokkain aurinkopaneeli ja Scanoffice Solar Oy:n myyntipäällikkö Mikko Jokinen.

Kun valitaan tehokas aurinkopaneeli, samalla asennustyöllä ja samoilla kiinnitysjärjestelmillä aurinkovoimalaan saadaan enemmän tehoa. Suuritehoiset paneelit lisäävät siten kustannustehokkuutta.

Suuritehoinen aurinkopaneeli on myös suurikokoinen. Painoa ZNShine Solarin valmistamalla 500 Wp paneelilla on 30 kg ja pituutta yli kaksi metriä.

– Tämä jättiläinen kannattaa kohdata mieluummin kaverin kanssa. Yksin näin suurta paneelia ei suositella liikutettavaksi, kuten ei muitakaan aurinkopaneeleita, toteaa Scanoffice Solar Oy:n myyntipäällikkö Mikko Jokinen.

Suomen tehokkaimman aurinkopaneelin erikoisuus on se, että paneeli tuottaa sähköä myös kääntöpuolelta. Ominaisuus on erityisen hyödyllinen maa-asennuksessa, kun valoa pääsee heijastumaan esimerkiksi lumesta paneelin takapuolelle.

Kaksipuolisuuden mahdollistaa kaksoislasirakenne. Paneelin takapuolella on muovikalvon sijaan lasi. Kaksoislasirakenne on erittäin pitkäikäinen, minkä ansiosta Suomen tehokkaimmalla aurinkopaneelilla on 30 vuoden tuotantotakuu.

– Maailmalla näkee jo yli 700 Wp tehoisia aurinkopaneeleita. Ne ovat kuitenkin niin valtavia, että logistiikan kannalta ainoa järkevä toimitustapa on lähettää aurinkopaneelit tehtaalta suoraan työmaalle. Siksi tukkuliikkeet eivät pidä näitä mörköjä varastossa, vaan vain tilaustuotteena, kertoo Mikko Jokinen.

Fakta:

• Suomen tehokkain tukkuliikkeestä heti saatava aurinkopaneeli on ZNShine Solarin valmistama 500 Wp tehoinen ZXM8-SPLDD150-500/M.
  • Aurinkopaneelien kokoa kannattaa kasvattaa, koska näin aurinkovoimalan yksikkökustannusta (€/Wp) on mahdollista pienentää.
  • Tehdastilaustuotteena on saatavilla yli 700 Wp tehoisia aurinkopaneeleita. Näitä tukkuliikkeet eivät kuitenkaan yleensä pidä varastossa, koska ne ovat niin suuria ja siksi hankalasti käsiteltäviä yksittäin.

Lisätiedot
Myyntipäällikkö Mikko Jokinen, 0400 632 626mikko.jokinen@scanoffice.fihttps://www.scanoffice.fi/

Tuotesivu

Tunnisteet
Aurinkopaneeli, aurinkosähkö, aurinkovoimala, energia, kiinteistöt, ilmastonmuutos, Scanoffice Solar Oy

Scanoffice Solar Oy kuuluu Scanoffice Group -yritysryhmään, joka on kotimainen vuonna 1984 perustettu lämpöpumppujen, aurinkosähkötuotteiden ja ilmanvaihtolaitteiden maahantuoja ja tukkuliike. Scanoffice Group on Pohjois-Euroopan suurin toimija alallaan.

Scanoffice Solar Oy palvelee sähköalan yrityksiä Suomessa ja Ruotsissa. Koulutamme jälleenmyyjiämme ja vastaamme takuuasioiden käsittelystä sekä varaosa- ja tarvikepalveluista.

Laajaan valikoimaamme kuuluvat alan parhaat ja luotettavimmat merkkituotteet. Ota yhteyttä ja kysy lisää!